تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین در دانا مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ دانا با برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از نیرو جوان و خلاق خود بهترین تبلیغات آنلاین را برای کسب‌وکار شما تولید می‌کند و با توجه به استراتژی و هدف کسب‌وکارتان آن را در بهترین رسانه‌ها منتشر می‌کند.

انواع تبلیغات آنلاین در دانا

افزایش بازدید‌کننده و فروش

اگر شما به دنبال رشد کسب‌وکار و معرفی برند خود هستید، ما استراتژی مختص شما طراحی می‌کنیم و تبلیغات کلیکی و گوگل ادز را برای شما انجام می‌دهیم.

تبلیغات آنلاین : تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغات آنلاین است که شما تأثیر و تغییرات آن را به‌صورت واضح روی سایت‌تان می‌ببینید.

روش کار ما در تبلیغات کلیکی به این صورت که با توجه به میزان بودجه و هدف کسب‌وکارتان یک بنر تبلیغاتی تولید می‌کنیم و آن را در سایت‌های تبلیغاتی قرار می‌دهیم و بودجه را بین سایت ها تقسیم می‌کنیم تا بیشترین بازدید را دریافت کنید.

در این روش از تبلیغات شما می توانید با صرف یک بودجه مناسب تا یک مدت زمان نسبتاً خوب مشتری دریافت کنید.

تبلیغات آنلاین : گوگل ادز

مردم برای اینکه تبدیل به مشتری شما بشوند باید از سایت شما بازدید کنند، و چه روش بهتر از گوگل ادز تا شمارا به مخاطبان در اینترنت معرفی کند تا با برندتان آشنا شوند.

تبلیغات در گوگل ادز این مزیت را برای شما به همراه دارد تا در کمترین زمان در بین رقبا قوی خود قرار بگیرید و بیشترین مشتری را جذب خود کنید.

اما شما باید این نکته را هم در نظر بگیرید که این کار خیلی پر هزینه است و باید سایت خود را به یکسری استاندار های خاصی برسانید و تا زمان تبلیغات بیشترین مخاطب را دریافت کنید.

تبلیغات آنلاین چیست؟

به‌صورت ساده به هرگونه فعالیتی که باعث شود شما در مورد محصول، برند یا خدمات آگاهی پیدا کنید، تبلیغات آنلاین می‌گویند. که این تبلیغات از طریق وبسایت ها یا هرگونه کانل ارتباطی انجام می‌شود.

در کل تبلیغات آنلاین یک روش بازاریابی نوین است که در آن شرکت‌ها و کسب‌وکارها محصول و خدماتی را که می‌خواهند به افراد نمایش بدهند را در کمترین زمان و با صرف هزینه مناسب برای افراد به نمایش می‌گذارند.

تبلیغات آنلاین مزایایی دارد که می‌تواند کار شما برای تحلیل مخاطبان را خیلی راحت‌تر کند و برای اهداف بعدی‌تان یک دید دقیق‌تر به شما می‌دهد تا بهتر برنامه‌ریزی کنید.

تبلیغات آنلاین چه مزایایی می تونه برای کسب وکار شما داشته باشد؟

جذب مشتری با هزینه مناسب : به عنوان مثال شما یک صفحه محصول برای نوروز درست کرده‌اید می‌خواهید از تبلیغات کلیکی برای جشنواره نوروز خود استفاده کنید. اگر حدود ۱۰۰ هزار نفر از سایت شما بازدید کنند، احتمال اینکه ۲۵ یا ۳۰ درصد از افراد از شما خرید کنند، هست و درآمدی که به دست می‌آورد با میزان هزینه که برای تبلیغات کرده‌اید مقایسه می‌کنید از به صرفه بودن قیمت‌ها مطلع می‌شوید.

قابلیت اندازه‌گیری : مزایت دیگر تبلیغات آنلاین این است که می‌توانید دقیقان نشان بدهید که چه نفر تبلیغ شما را دیده‌اند، روی آن کلیک کرده‌اند و وارد سایت شدند و همچنین شما می‌توانید ببینید که آیا محصولی را هم خریده‌اند یا در وسط کار از سایت شما خارج شدند که این اطلاعات به شما کمک می‌کند ایرادات کار را پیدا کنید و نتیجه مطلوبتان را به دست آورید.